Pravilnik o zasebnosti

Spletna stran trgovine Cvetličarna Patricija

Splošni pogoji spletne trgovine apd.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1)Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja.

S potrditvijo nakupa in sprejemanjem pogojev, izražate svoje nepreklicno strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine  podjetja Trgovina in storitve Patricija Cebe s.p, Zgornji Duplek 34a, 2241 Spodnji Duplek, PE Cvetličarna Patricija, Prvomajska ulica 25, 2000 Maribor, 

Tehnični postopki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • izbor karakteristike izdelka, če obstaja (npr. premer filtra, barva izdelka, različica objektiva,…);
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • izbor načina dostave izdelka;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka, kot osnova je nastavljeno BREZ STROŠKOV pri osebnem prevzemu in dostavi do 20 km od Cvetličarne.
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

Kupoprodajna pogodba, nakupno naročilo – hranjenje

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine apd.si in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo. V kolikor ima kupec težave s prijavo ali na njegovo željo mu spletna trgovina posreduje kupoprodajno pogodbo na elektronski naslov.

Informacija o pritožbenem postopku in reševanju sporov

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 51 441 593 | +386 2 620 71 50. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov cvetlicarna.patricija@apd.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za sodno reševanje sporov med podjetjem PE Cvetličarna Patricija Cebe s.p. in uporabnikom (kupcem) pristojno krajevno stvarno sodišče v Mariboru.

Za te Pogoje poslovanja in nakupa in za vse spore velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena objavljamo povezavo na platformo za SRPS tukaj.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • kupec mora prodajalca obvestiti preko cvetlicarna.patricija@apd.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
  • obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Ko vračate artikle prodajalcu (Trgovina in storitve Patricija Cebe s.p), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa. Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Trgovina in storitve Patricija Cebe s.p., Zgornji Duplek 34a, 2241 Spodnji Duplek, PE Cvetličarna Patricija, Prvomajska ulica 25, 2000 Maribor,

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport in uporabite primerno, varno embalažo, da se izdelek ne poškoduje. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pred vračilom nas o tem obvestite na elektronski naslov Cvetličarne Patricija ali pa nas pokličite na telefonsko številko +386 51 441 593 | +386 2 620 71 50, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu ali vrnili z enakim plačilnim sredstvom kot je bilo opravljeno plačilo.

Denar vračamo predvidoma na transakcijski račun, če je bilo plačilo izvedeno v gotovini in je zahtevek za vračilo gotovina je potreben dogovor termina izplačila zaradi stanja blagajne. V koliko so izdelki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.

Denar vam vrnemo najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na dogovorjen način in/ali z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, se vrne vplačani znesek za vsa prejeta vplačila. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva v denarju ali vračljiva. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

VARNOST

Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali izključno za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

PIŠKOTKI

Spletno stran želimo vzdrževati na način, da obiskovalcem nudi enostavno uporabo in zagotavljanje želenih informacij. V ta namen uporabljamo ‘piškotke’ (angleško Cookies), majhne tekstovne datoteke, ki se ob obisku naše spletne strani shranijo na vaš računalnik. Ti piškotki ne omogočajo osebne identifikacije obiskovalcev naše spletne strani. S pomočjo piškotkov zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo in jih ne uporabljamo za potrebe oglaševanja.

V osnovi obstajajo naslednje vrste piškotkov:

1. potrebni piškotki, brez katerih spletna stran ne deluje pravilno (npr. shrani izdelke, ki ste jih dali v nakupovalno košarico)

2. piškotki, ki skrbijo za funkcionalnost spletne strani (spletna stran si zapomni, kateri jezik ste izbrali in vam ga ob ponovnem obisku ponudi sama). Seveda ta piškotek velja samo za našo spletno stran in vam ne sledi na druge spletne strani – tam si morate določeno funkcionalnost nastaviti sami

3. piškotki, ki skrbijo za različne statistične namene, npr. prikažejo nam, katere naše vsebine so največkrat obiskane, česa obiskovalci ne gledajo itd. Na ta način lahko zagotavljamo boljšo vsebino na naši spletni strani. Te informacije nam ne omogočajo vaše identifikacije in so anonimne

4. piškotki, ki skrbijo za oglaševanje tretjih oseb. Ti piškotki lahko sporočajo lastnikom, katere spletne strani obiskujete, katere oglase si ogledujete ipd. Naša spletna stran ne uporablja teh piškotkov.

Na naši spletni strani trenutno uporabljamo piškotke iz prve, druge in tretje skupine. V primeru uporabe piškotkov iz tretje in četrte skupine, si le-te lahko izklopite sami in nam onemogočite njihovo uporabo.

Če želite, lahko v brskalniku popolnoma prepoveste ali dovolite uporabo piškotkov iz naše spletne strani (mogoče boste morali postopek ponoviti ob posodobitvi, menjavi svojega brskalnika). Kako lahko to naredite v posameznih brskalnikih, lahko izveste na spodnjih povezavah:

Poškodovane pošiljke

Pošiljke, ki jih prejmete od nas so kompletne, oprema primerno in varno zapakirana, paket dobro zalepljen in paket tudi vrednostno zavarovan. Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine v naši poslovalnici v Cvetličarni Patricija, Prvomajska  ulica 25, 2000 Maribor. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) osebno prinesete takoj k nam. Tako bomo lahko skupaj poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Osebni prevzem v trgovini: če v postopku naročila izberete “osebni prevzem”, vas bo blago (po obvestilu komercialista) čakalo v poslovalnici Cvetličarni Patricija, Prvomajska  ulica 25, 2000 Maribor. Pred prihodom v trgovino lahko preverite stanje vašega naročila na tel. +386 51 441 593 | +386 2 620 71 50. Blago lahko prevzamete vsak delovni dan med 9:00 – 17:30 sobota: 9:00 – 13:30, razen ob nedeljah in praznikih ko je poslovalnica zaprta.

Varovanje osebnih podatkov

Cvetličarni Patricija se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Če uporabljate naše storitve, zbiramo različne vrste vaših podatkov, kot so vaše uporabniško ime in geslo, vaši kontaktni podatki in druge nastavitve. Sledimo temu, kakšne artikle si ogledujete v naši spletni trgovini in preko katere naprave. Če pri nas opravite nakup oziroma si ustvarite račun, obdelujemo tudi ime in priimek, vaš naslov in kontaktno telefonsko številko, podatki, ki so pomembni za realizacijo naročila in dostave.

Obdelujemo in hranimo naslednje osebne podatke:

  1. osebni podatki, ki obsegajo predvsem ime in priimek, uporabniško ime in geslo ter ID za DDV, če ste pravna oseba;
  2. kontaktni podatki, ki obsegajo osebne podatke, s pomočjo katerih lahko stopimo v stik z vami, predvsem e-naslov, telefonsko številko, naslov za dostavo;
  3. vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, profile, naročila na novice, članstva v programih zvestobe, nakupovalne sezname ter iskane artikle vse z namenom, da je vaša uporaba naših storitev in realizacija spletnega nakupa možna in vam lažja;
  4. podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih artiklih in načinu plačila ter podatke o reklamacijah;
  5. podatke o vaših spletnih navadah, vključno s primeri, ko po spletu brskate preko naše mobilne aplikacije, predvsem podatke o artiklih in storitvah, ki jih iščete, povezavah, na katere klikate, načinu iskanja in pomikanja po naši spletni strani in podatke o napravah, s katerih dostopate do spleta, kot so IP naslov in z njim povezana lokacija, ID naprave, njeni tehnični parametri, kot je operacijski sistem, različica, ločljivost zaslona, izbrani brskalnik in različica le-tega ter podatke, pridobljene iz piškotkov in podobnih tehnologij za prepoznavanje naprav.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

V povezavi z vašimi osebnimi podatki imate pravico do dostopa, pregleda, izbrisa in omejitve obdelave, prenosa, ugovora in pritožbe.

Pravica do seznanitve

V tem dokumentu, ki ga prebirate vas seznanjamo kakšne podatke o vas zbiramo, v kakšne namene in kako dolgo, od kod vaše osebne podatke pridobivamo, komu jih posredujemo, kdo jih poleg nas še obdeluje in kakšne so vaše druge pravice v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov. Skladno s pravico do seznanitve lahko od nas zahtevate kopijo obdelovanih podatkov.

Pravica do popravka

Če ste se pri vnosu vaših podatkov zmotili in jim mi hranimo ali so se podatki sprememenili ali so nepopolni, imate pravico, da zahtevate, da jih čim prej popravimo oziroma dopolnimo.

Pravica do izbrisa

V nekaterih primerih imate pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Vaše osebne podatke bomo v najkrajšem možnem času izbrisali, če je izpolnjen kateri od naslednjih razlogov:

  • vaših osebnih podatkov v namene, v katere smo jih obdelali, ne potrebujemo več;
  • umaknili ste soglasje z obdelavo osebnih podatkov, pri čemer gre za podatke, za obdelavo katerih je vaše soglasje nujno, mi pa hkrati nimamo drugega razloga za nadaljnjo obdelavo teh podatkov;
  • uveljavili ste svojo pravico do ugovora proti obdelavi podatkov (glej nižje razdelek Pravica do ugovora proti obdelavi podatkov) za osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa, in mi spoznamo, da zakonitih interesov, ki bi upravičevali nadaljnjo obdelavo teh podatkov, več nimamo ali
  • domnevate, da obdelava osebnih podatkov, ki jo izvajamo, ni več v skladu s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi.

Pravica do omejitve obdelave podatkov

V nekaterih primerih lahko poleg pravice do izbrisa uveljavite tudi pravico do omejitve obdelave osebnih podatkov. Ta pravica vam omogoča, da v določenih primerih zahtevate, da se vaše osebne podatke posebej označi in izvzame iz kakršnihkoli postopkov.

  • če spodbijate točnost osebnih podatkov za čas verifikacije
  • če vaše osebne podatke obdelujemo brez ustrezne pravne podlage
  • če vaših osebnih podatkov več ne potrebujemo v zgoraj opisane namene, vi pa jih potrebujete za določitev, izvedbo ali obrambo svojih pravnih zahtevkov
  • če vložite ugovor proti obdelavi podatkov.

Pravica do prenosljivosti podatkov

Imate pravico, da od nas pridobite vse svoje osebne podatke, ki ste nam jih zagotovili in ki jih obdelujemo na podlagi vašega soglasja.

Pravica do ugovora proti obdelavi podatkov

Imat pravico do ugovora proti obdelavi osebnih podatkov, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) UREDBE (EU) 2016/679 ter do ugovora proti obdelavi podatkov za namene neposrednega trženja. Vaše podatke bomo takoj prenehali obdelovati za tržne dejavnosti v kolikor ne bomo imeli zakonitih razlogov za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi pravicami ali za uveljavljanje pravnih zahtevkov.

Pravica do pritožbe

Uveljavitev zgoraj navedenih pravic nikakor ne vpliva na vašo pravico, da vložite pritožbo pri pristojnem organu. To pravico lahko uveljavite zlasti v primeru, če domnevate, da vaše osebne podatke obdelujemo neupravičeno oziroma v nasprotju s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi. Nad obdelavo podatkov, ki jo izvajamo z naše strani, se lahko pritožite Informacijskemu pooblaščencu na naslov PE Cvetličarna Patricija, Prvomajska ulica 25, 2000 Maribor.

Z oddajo naročila sprejemate pogoje poslovanja in soglašate, da obdelujemo ter hranimo vaše osebne podatke. Če se s pogoji ne strinjate, vas lepo prosimo, da takoj zapustite našo spletno trgovino.

Datum veljavnosti pogojev: 01.06.2020