FAQ

Pogosta vprašanja

Kako naj vem, da bodo naročene rastline zdrave?

Na vaš dom osebno pripeljemo zdrave in vitalne rastline, ki so predhodno rastle v optimalnih pogojih pri vrtnarjih.

Da bi bil vašemu naročilu zagotovili svežino in kakovost, lahko občasno v naši cvetličarni zamenjamo barvo ali raznovrstitev cvetja, glede na sezono.

Kakšne so možnosti plačila?

Našim strankam omogočamo plačilo s kreditno/debetno kartico, PayPal, plačilo z bančnim nakazilom (univerzalni plačilni nalog - UPN) in plačilo ob prevzemu v cvetličarni, v kolikor izberete osebni prevzem.

Postopek izdelave aranžmajev in dostave sprožimo šele po prejetem plačilu.

Ne glede na izbran način plačila prejmete potrjeno naročilo spletne trgovine na navedeni e-poštni naslov.

Podatki za nakazilo - UPN:

Podjetje: Trgovina in storitve Patricija Cebe s.p.

IBAN: AT08 3837 4000 0003 4611
BIC: RZSTAT2G374

Sklic : Številka naročila

Ali je možen preklic naročila?

Postopek dostave izvedemo šele po prejetem plačilu. V tem obdobju je možno naročilo tudi preklicati ali največ 1h po prejetem plačilu.

Kakšni so pogoji za dostavo?

Po prejetem plačilu, naročene izdelke dostavimo na željen naslov, po želji stranke lahko naročilo prevzamete tudi v naši poslovalnici v Cvetličarni Patricija, Prvomajska ulica 25, 2000 Maribor - Tezno.

Za dostavo popoldan je naročilo treba izvesti in poravnati VSAJ do 11:00 ure na dan dostave. Za dostavo zjutraj do 12:00 ure je naročilo potrebno izvesti in poravnati VSAJ do 21:00 ure delovni dan pred dostavo oziroma v soboto za dostavo v ponedeljek.

Za dostavo v nedeljo in na praznik je potrebno poklicat v Cvetličarno za dogovor.

Za dostavo žalne floristike, je potrebno naročilo in plačilo izvesti najmanj 24 ur pred dostavo.

Je mogoče naročilo prevzeti tudi osebno?

Po prejetem plačilu, naročene izdelke dostavimo na željen naslov, po želji stranke lahko naročilo prevzamete tudi v naši poslovalnici v Cvetličarni Patricija, Prvomajska ulica 25, 2000 Maribor - Tezno.

Do kdaj je potrebno naročilo oddati?

Sveže aranžmaje dostavimo vedno osebno, kajti tako lahko zagotovimo točno in kakovostno dostavo.

Za dostavo popoldan je naročilo treba izvesti in poravnati VSAJ do 11:00 ure na dan dostave. Za dostavo zjutraj do 12:00 ure je naročilo potrebno izvesti in poravnati VSAJ do 21:00 ure delovni dan pred dostavo oziroma v soboto za dostavo v ponedeljek.

Za dostavo v nedeljo in na praznik je potrebno poklicat v Cvetličarno za dogovor.

Za dostavo žalne floristike, je potrebno naročilo in plačilo izvesti najmanj 24 ur pred dostavo.

Kam vse dostavljate?

Naročeno cvetje/šopek, žalne aranžmaje vam brezplačno dostavimo na željeno lokacijo z našim vozilom do cca. 15 km od Cvetličarne Patricija oz. v kraje z naslednjimi poštnimi številkami: 2000, 2204, 2205, 2206, 2241, 2242, 2311, 2312, 2313, 2314, 2351, 2341, 2342, 2327, 2232, 2229, 2211, pod pogojem da je vrednost nakupa nad 25€.

Za dostavo naročenega blaga v oddaljenosti od 15-25 km od Cvetličarne Patricija, oz. v kraje z naslednjimi poštnimi številkami: 2352, 2201, 2212, 2213, 2214, 2230, 2231, 2233, 2234, 2235, 2236, 2288, 2250, 2325, 2326, 2331, 2310, vam zaračunamo strošek dostave v višini 10€.

Je možna dostava še isti dan?

Blago dostavljamo osebno, ker le tako lahko zagotovimo da bo blago do stranke prispelo brezhibno in ustrezno.

Blago, naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času – če je na zalogi v naši cvetličarni, lahko po predhodnem dogovoru tudi še isti dan - +386 51 441 593

Hitrost in udobnost dostave je za nas ključnega pomena, zato logističnemu centru posvečamo posebno pozornost.

Ali dobavljate tudi v bolnišnico?

Pred načrtovanjem dostave se prepričajte, da je prejemnik še vedno v bolnišnici.

Vse potrebne informacije dodate v polje Dodatne želje in komentarji, pred oddajo naročila ali nas o tem obvestite v pogovoru v živo (ikona desno spodaj).

Ali so izdelki enaki, kot so na sliki?

Fotografije do simbolične! Da bi bil vaš izbor cvetja svež in kakovosten, lahko občasno v naši cvetličarni zamenjamo barvo ali razvrstitev cvetja, glede na sezono, zato si pridržujemo pravico do sprememb v aranžmaju.

Ali dostavljate tudi na pogreb?

Seveda. Pogrebni aranžmaji lahko zahtevajo dodaten čas, zato vam svetujemo, da naročite izdelek nekoliko prej.

Če vaš pogrebni postopek zahteva dostavo ob določenem času dneva, ali imate dodatne želje nas o tem predhodno obvestite s komentarjem v polju: Dodatne želje in komentarji, pred oddajo naročila ali nas o tem obvestite v pogovoru v živo (ikona desno spodaj).

Izpolnil sem naročilo in izbral plačilo s plačilno kartico, transakcija ni bila uspešna (error) ?

V primeru, da vam naročila ni uspelo zaključiti oz. izvesti plačila preko spleta nas o tem obvestite in vam bomo podatke posredovali na vaš e-mail in naročilo lahko plačate po predračunu.

Pogovoru v živo (ikona desno spodaj).

O nas: https://apd.si/o-nas/

Koliko dni pred pogrebom moram naročiti cvetje, da ne bo prepozno?

Da lahko priskrbimo maksimalno sveže cvetje priporočamo naročilo vsaj 2 dni pred željeno dostavo.

Če naročila ni bilo možno izvesti prej se za izdelek uporabi cvetje iz zaloge v cvetličarni.

V kolikor imate dodatne želje nas o tem predhodno obvestite s komentarjem v polju: Dodatne želje in komentarji, pred oddajo naročila ali nas o tem obvestite v pogovoru v živo (ikona desno spodaj).

Vse ostale kontaktne podatke najdete na strani: O nas

Lahko izvedem naročilo iz mobilne naprave?

Naša spletna trgovina omogoča naročilo izdelkov na vseh mobilnih naprav.